26 Mart 2012 Pazartesi

İzmir' de Nerde Kahvaltı Yapılır?

Benim için dışarda kahvaltı yapmak dışarda yemek yemekten çok daha önemlidir. Birbirinden güzel reçelleri gördüğümde canavara dönüşüp abartısız saatlerce yiyebiliyorum, ve bana kızabilirsiniz ama kilo almıyorum:) Bu pazar da İzmir' de kahvaltı yapmayı en çok sevdiğim yerlerden birinde, Çiçekliköy' deydim. Bu kez genelde gittiğim girişteki mekanlardan biri yerine Kirazlı Bahçe adında yeni bir yer denedim. Çalışanlar inanılmaz güler yüzlü, bir yanda da güneş derken keyfim iyice yerine geldi, ta kiii reçelleri öğreninceye kadar. Reçel delisi biri olarak birkaç çeşit omadan gözüm doymuyor. Reçele benim kadar düşkün değilseniz ve çayınızın ocakla değil de termosta gelmesini umursamıyorsanız size Kirazlı Bahçeyi önerebilirim. Sizler için bir kaç fotoğraf da ekliyorum:) Mutlu kalın!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder